Friday 20 May 2011

From Mama and Mak

     A few days before Hari Ibu , my beloved mother came to the house and gave me a gift. It was really a surprised.  She went to her former house , searched her 'gerobok' and found her black rose platter.  "Ini untuk Che Tan", she said.  Wow............Thank you mama.  Seronok bukan kepalang. My second daughter kata... "Mesti sengeh sampai ke telinga the whole day hari ni...". So, this add to my collection yang tak seberapa ini.

my black rose platter

     Before this, my MIL gave me a few of her piring kekwa merah.  Apalagi...my husband yang minatnya mula bercambah sejak melihat my koleksi bunga kangkung pun mulalah mencari pinggan pinggan yang masih lagi elok.  Tapi kerana pecah, retak dan sumbing dah tak banyak yang boleh diambil.  So, these are a few yang diberi oleh mak.


No comments:

Post a Comment